Milli İstirahat

Malta Cemiyetinin Eğilimli Kültür Fizik Dergisi

BİÇİLMİŞ EKİNİN HESABI

Hrant DİNK’e

hepimizin içine gizli bir ülke
ekiliyor
biz yokken bir elma bahçesinde Okumaya devam et

Ağustos 22, 2008 Posted by | Çetin Tankoç, Sayı 13, Şiir | Yorum bırakın

Kırmızı Şiir

güneş batıyor
kenar mahalle
balkonlarında
çılgınca dalgalanan
rengarenk çarşafların
üzerine
bol salçalı yemekler
pişiyor tencerelerde
kızılcık şerbeti içip
kocasını bekliyor bir
kadın
kim bilir kaçıncı kez
gözünde gölgelerle
çabalıyor ışıktan
parmaklar
tutunmak için
öğle yemeğinin
masadaki izlerine
can havliyle fısıldıyor
güneş
dalgaların köpüklerine
biten günün utancını
çığlığım bir martı
kaybolan güneşe

Ağustos 22, 2008 Posted by | Özgür Cengiz, Sayı 13, Şiir | Yorum bırakın

bir iş adamının yazarlık denemesi 2

Bir iş adamı geri döndü. Yazma denemelerine devam ediyor….


bir iş adamının yazarlık denemesi 2
Kağan Küçükbirservet

Sevgili Okuyucum Özlem,
İşim gereği hem çok uzaklarda olduğumdan, hem de yaklaşık beş aydır çok yoğun
olduğumdan yorumunu ancak okuyabildim. Ya da editörün ağzıyla yazacak olursam
yorumuna şimdi cevap verebiliyorum.
Yazımı beğenmiş olman beni çok duygulandırdı. Yorumunu yirmi kere okudum.
Hatta son kez okudum dedikten sonra bir daha okudum. Yazımı beğenmiş olman inan
beni çok mutlu etti. Bir iş adamı olarak bu sevincimi şöyle tarif edebilirim; kendi
açımdan anlaşılırlığı daha kolay olsun diye, kazanacağım milyonlarca liradan daha çok
sevindirdi.
Şimdi düşünüyorum da; gizemli, adı sanı bilinmeyen ama hayranı olan bir yazar olmak
daha çok hoşuma gitti. Okumaya devam et

Ağustos 22, 2008 Posted by | Deneme, Sayı 13 | Yorum bırakın