Milli İstirahat

Malta Cemiyetinin Eğilimli Kültür Fizik Dergisi

Çentik

Seni andım bugün yine.
Yaşanmış yalnızlıklarımdan
Sana selam var,
Hiç yakınlaşmamış aramıza
O dar ve çürük yola…

Herhangi bir zamanda
Herhangi bir umudunun
Elinden tutmayı istedim.
Ve hayatımda senin için bir
umut açmayı..
Sen karanlığı mesken
etmişken
Bana sadece bakmak kaldı
Yeryüzünde yalnız gezerken
Içimde bir demirbaş nem
vardı..

Sende gördüklerim,
öğrendiklerim
Yeniden çıktı karşıma.
Nasıl çıkmasınlar ki,
Onlar da bir çentiktir
hayatımda.
Elimde kalem,
Kulağımda bana dinlettiğin

şarkının melodisi, Seni andım yine bugün.

O Yazın sıcağı

Yüreğinde gamlı sürgün.

Ağustos 21, 2008 - Posted by | Sayı 13, Serkan Demirbağ, Şiir

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

