Milli İstirahat

Malta Cemiyetinin Eğilimli Kültür Fizik Dergisi

SIRNAŞMAYA ÇAĞILTI

Sinan Kızılkaya

göğsüme doğru bir şey patlayacak

benim buna bir itirazım yok

ama kılıç kınından sıyrılırken

yavaş fakat yufka olmasın yüreği düşmanımın

çünkü bir şeyin bir şeye çarpması

kırmızı yüzlerim, utanmaktan taş kesilmiş ellerim

suyun kırılırken ki sesi

bir şeyin bir şeyi cızırdatması işte…

çünkü cumalarımız yarım

çünkü yaralıyorsa bu öğle vaktinin ezanı beni

yalnız gençlik sancısı mı kalbimi boğan

ey dünya

seni tamlamaktan beni alıkoyan

ruhumu eksik bırakan

topraktan beni çalan

ey!

ey sözünde ıssız çığlık

ey gökte kanayan boşluk

aklıma yük olduğun yeter

yeter beni sendelettiğin.

Haziran 17, 2007 - Posted by | Sayı 3, Sinan Kızılkaya, Şiir

1 Yorum »

  1. Yaw buradaki sair arkadaslarin hepsine soyelyecek bir seyim var. Siirleri okuyorum da….
    Anlam veremedirim seyle oluyor….
    Mesala nedir issiz ciglik, yada beyaz camdan pazli bir vazo..
    Yada gokte kanayan bosluk… hayatta neye tekabul ediyor. Hangi duygumu ifade edebildin ey yuce saair. Bence bu kadar zorlanmamali. Ve bukadar uculmamali….
    Artik post modern yada soyut alakasiz kavramlar ile siir yazma donemi bitti. Ben bu donemi burada bitiriyor yeni saarlik denemesi yapan arkadaslari yeni bir stil bulmaya davet ediyorum.
    Buyrun hodri meydan….. Bizim ikinci Ismet Ozellere ihtiyacimiz yok. Bir tane var oda fazlasiyle yetiyor zaten.

    Yorum tarafından ayhan yuce | Ocak 31, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

