Milli İstirahat

Malta Cemiyetinin Eğilimli Kültür Fizik Dergisi

Ölümüm Üzerine Notlar

İPEK TAN ÇELEBİ

I.

Yaşamanın zor olduğuna karar verdim

Madem yavaş yavaş ölüyorduk

Ben biraz çabuk davrandım

Kendimi öldürdüm.

II.

Her şey çok zorlaşırsa

Ölmeyi düşünüyorum.

Bir çeşit gitmek

Gitmeyi düşünüyorum.

Gidilecek başka bir yer olmadığını bildiğimden;

Ölebilmek geliyor aklıma.

III.

Ağlamadan sızlanmadan

Kendime acımadan

Ölmeyi düşünüyorum.

Korkmuyor, üzülmüyorum

Ölmek böyle planlı geliyor aklıma bu kez.

IV.

Bu sefer

ölmeye karar verirsem

ölürüm.

Yani oynamaktan vazgeçersem;

Hakikaten

Giderim, dönmemecesine,

Bir daha oynamamak üzere.

Mart 18, 2007 - Posted by | Sayı 9, Şiir, İpek Tan Çelebi

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

