Milli İstirahat

Malta Cemiyetinin Eğilimli Kültür Fizik Dergisi

Geride Yok Kaldı – Gizlice

GERİDE YOK KALDI

seni sevmek upuzun bir duadır

kabulü olmayan

tanrıya varmayan bir yakarış

meleklerin amel defterime yazmadığı bir günah(ım)sın

şimdi hangi hadis

hangi havadis

unutturabilir seni

gözlerin, ırmak gibi akıyorken içime

sen gittin, karanlık asfaltların koynuna girdin

geride yangın

geride yok kaldı

şimdi aramak seni ibrahim’in ateşinde aramak

şimdi aramak seni külden uçurumlarda aramak

şimdi aramak seni beynimin avlusunda aramak

şimdi hangi ayet

hangi rivayet

buldurabilir seni

suskun bir pencerenin ıssızlığında

GİZLİCE

içimden geçiyorsun gizlice

görüyorum, dudakların porselen

öpüyorum gizlice

buluşurduk seninle gizlice

sığınıp yağmurlu günlerin bahanesine

bütün ıssız avluların

kuytu köşelerinde

evden gizlice

sokulup birbirimize

el elde diz dizde

kalbi aşıp kirli tende

girerdik günaha

tanrıdan gizlice

Çetin Tankoç

Eylül 5, 2006 - Posted by | Çetin Tankoç, Sayı 5, Şiir

3 Yorum »

  1. Sanırım şu an ağlıyorum… Şu an büyük bir sınavdan geçiyorum sanırım. Kaybım büyük, ama yaşamalıyım.

    Bu şiiri çok sevdim. Link vererek bu şiirinizi kullanacağım, umarım sorun olmaz.

    Yorum tarafından Burak | Ocak 7, 2007 | Cevapla

  2. çetin’inimizin adını verip kullanabilirsiniz efendim. geçmiş olsun bu arada:(

    Yorum tarafından erkan | Ocak 8, 2007 | Cevapla

  3. […] blogunda okuduğum şiiri sizinle paylaşmak istiyorum. Yüreğine sağlık “Çetin Tankoç“. GERİDE YOK […]

    Pingback tarafından teknolojihaber » Geride Yok Kaldı | Ocak 12, 2007 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

